Artykuły i komentarze

W tym miejscu umieszczam reprodukcje i odnośniki do niektórych moich wypowiedzi medialnych bądź publikacji dotyczących tematyki zarządzania w kulturze, marketingu i PR kultury, marketingu miejsc.

strategie

 

„Strategie dla kultury. Kultura dla rozwoju. Zarządzanie strategiczne instytucją kultury”. Artykuł „Pokerzysta i strateg – dyrektor jako lider instytucji kultury” – str. 92. Kilka moich refleksji na temat zarządzania zespołem osobowości i profesjonalistów. Książka w pdf do pobrania tu frsi_ksiazka

 

Linki:

KONGRES MENEDŻERÓW KULTURY. Kultura od kuchni. Ultramaryna

PR kultury. Czy to istnieje? – Nowoczesna firma i PRoto

Jaki dom kultury w Polsce? Małopolski Instytut Kultury w Krakowie

Walory artystyczne a menedżerka kultury. Nie do pogodzenia? Info-PR

Komentarz „Poszerzenie pola kultury. Diagnoza potencjału sektora kultury w Gdańsku”. Instytut Kultury Miejskiej w Gdańsku

Konkurencja (też) filmowa. PRoto

Olewamy Blechacza. Info-PR

Śląskie wsparcie dla filmowego crowdfundingu docenione w Poznaniu. Panorama Silesia

Ranking PRoto: Największe kontrowersje wokół promocji miast. PRoto

Silesia Film, czyli regionalny crowdfunding filmowy. Stowarzyszenie Filmowców Polskich

Nowe modele domów kultury. Kongres Kultury Województwa Śląskiego. Wystąpienie plenarne (pdf)

O roli animatorów kultury i ich udziale w Kongresie Kultury 2016 w Warszawie. TVP3 (po 16-tej minucie)

Event management w kulturze i rozrywce. Opis warsztatu przeprowadzonego w ramach IV Forum Małej i Średniej Przedsiębiorczości

event-management_02 event-management_03 event-management_04

wyborcza_esk

 

Przegraliśmy piłkarskie Euro, ale teraz będzie lepiej” – Gazeta Wyborcza. Artykuł z 2008 r.,w którym przewiduję, jak będzie wyglądał kulturalny region aglomeracji śląskiej w 2016 r. pod względem jakości i skuteczności zarządzania organizacjami kultury.

 

Magazyn Style – felietony

style_kultura-nakreca-koniunkturestyle_na-klopoty-prstyle_zlikwidujmy-slaskie

kulisy-kultury

prom-przez-kulture

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

„Rynek Podróży”. Wypowiedź w artykule „Promocja przez kulturę – szansa dla turystyki” str. 22 rynek-podrozy_3 . Rzecz o tym, w jaki sposób wydarzenia kulturalne wpływają na rozwój turystyki miast i regionów.

 

crowdfunding_tv-kameraziemia-obiecananowa-jakosc-w-kulturze

 

 

Reklamy